نقد کردن زمان

با کامل ترین نرم افزار نوبت دهی آنلاین

شرایط و ضوابط استفاده

شرایط و ضوابط

به وب سایت Serfin.ir خوش آمدید.(مجموعا شاملهمه محتوا و عملیات های انجام شده با دمین Serfin.irکه با نام سایت معرفی می شود). شما با دسترسی و استفاده از این سایت (به عنوان ناظر و یا استفاده کننده)، چه در سایت ثبت نام کرده باشید و یانه، به منزله این است که شرایط حفظ محرمانگی و سایر شرایط استفاده ذکر شده را پذیرفته اید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏های سرفین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ها و خدمات سرفین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

همچنین کاربر متعهد می‌باشد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب کاربری خود را حفظ نماید و مسئولیت تمامی عملیاتی که به وسیله حساب کاربری انجام می­‌شود به عهده خود کاربر بوده و در صورت بروز رخدادهای امنیتی از جمله (و نه محدود به) لو رفتن کلمه عبور، و استفاده غیر مجاز از حساب کاربری، سریعاً مراتب را به سرفین اطلاع دهد.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام سایت سرفین درج کرده است، به ثبت نام کسب و کار خود جهت هرگونه استفاده از سایت سرفین اقدام نماید.

سیاست های حفظ محرمانگی

سرفین، متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. بدین منظور، خود را ملزم به رعایت  استانداردهای جهانی مورد نیاز در جمعآوری و حفاظت دادهها، میداند. در وب سایت سرفین در صفحه سیاست حفظ محرمانگی، سیاستهای سرفین در نحوه حفاظت از دادهها و حفظ حریم خصوصی افراد بیان شده است.

استفاده از بسیاری خدمات ارائه شده در این وبسایت نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران است. شما تعهد می­‌کنید که در این موارد، اطلاعات صحیح و معتبر را ارائه کرده و در صورت بروز هرگونه تغییر در این اطلاعات، تغییرات را از طریق مناسب به اطلاع شرکت برسانید. در غیر این صورت، مسئولیت بروز هرگونه اشتباه در فرآیندها و تعاملات مربوط به ارائه اطلاعات غلط یا نامعتبر، بر عهده کاربر خواهد بود. سرفین در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما میشود و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمیکند.

 

پاسخگویی و پشتیبانی

سرویس ها وخدمات سرفین هر روز و 24 ساعته در دسترس کاربران عزیز خواهد بود.

 پشتیبانی سرفین همه روزه و به شرح ذیل خواهد بود:

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 5 بعدازظهر به صورت تلفنی و چت آنلاین و ایمیل از ساعت 8 صبح الی 24

روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل رسمی به صورت چت آنلاین و ایمیل از ساعت 8 صبح الی 24

ایمیل پشتیبانی: Support@Sefin.ir

 

خرید و دریافت پلن فعالیت

- امکان استفاده از امکانات سرفین در  قالب سه پلن متمایز وبا قابلیتهای مختلف طرح ریزی گردیده است.

- هر گونه خرید خدمات از وب سایت سرفین، به صورت اینترنتی بوده و هیچ بسته فیزیکی برای شما ارسال نخواهد شد. بلکه خریدار پس از خرید یکی از پلن های سایت، قادر به استفاده از امکانات سایت منطبق با پلن خریداری شده در زمان مقرر خواهد بود

- مسئولیت اعلام ایمیل صحیح و معتبر جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت و اطلاع رسانی های بعدی با کاربر خواهد بود.

- امکان تغییر پلن استفاده در هر زمان برای کاربر خواهد بود.

- اطلاعات ایمیل و تلفن همراه دریافتی از طرف کاربر در فرآیندهای اداری و مکاتبات آتی مورد نیاز بوده و مسئولیت صحیح بودن این اطلاعات بر عهده کاربر می‌باشد. در صورت ارائه اطلاعات اشتباه، غیر معتبر و یا غیر فعال شدن ایمیل و تلفن همراه مشتری، فرآیند پشتیبانی یا پیگیری‌های بعدی با مشکل مواجه شده و مسئولیت این اتفاق بر عهده کاربر خواهد بود.

- از آنجا که فعالیت سایت سرفین صرفا بیزینس تو بیزینس (B2B) می باشد، لذا هیچ گونه ارتباط مستقیم بین سرفین و مشتریان کاربر عضو سرفین نمی باشد و مسئولیت هرگونه اشتباه در گذاشتن وقت آنلاین و پرداختهای آنها به عهده کاربر خواهد بود.

- سرفین مسئول ارائه پشتیبانی مستقیم به مشتریان کاربرهای خود نمی باشد، اما خود را متعهد می داند که در صورتیکه نقص ارتباطی بین کاربر و مشتری از نوع فنی باشد، با کاربر در تعامل بوده و مشکل فنی را در اسرع وقت حل و فصل نماید.

 

انصراف از خرید

- امکان انصراف از خرید به مدت 2 روز پس از انجام خرید پلن، برای خریدار امکان پذیر می‌باشد. در این صورت خریدار درخواست خود را به صورت کتبی و در قالب ایمیل به ایمیل support@Serfin.ir ارسال می نماید. پس از دریافت ایمیل تقاضای استرداد، سرفین نسبت به لغو عضویت کاربر اقدام خواهد نمود.

- پس از اتمام 2 روز از زمان خرید، امکان انصراف از خرید تا پایان دوره خریداری شده نخواهد بود.

- مدت زمان استرداد وجه یک هفته می‌باشد، مگر اینکه به علت فرآیندهای قانونی و اداری یا تأخیر در اعلام اطلاعات درخواستی از طرف مشتری و مانند آن، به زمان بیشتری احتیاج باشد.

- مشتری ملزم به ارائه مدارک و مستندات مورد درخواست شرکت برای بازپرداخت وجه به مشتری می‌باشددر صورت استنکاف مشتری از تحویل مدارک درخواستی شرکت، مسئولیت تأخیر و یا عدم استرداد وجه بر عهده مشتری خواهد بود و سرفین مسئولیتی در بازپرداخت نخواهد داشت.